Nieuws
21 jan 2020, 10:26
Sky Radio heeft 2019 afgesloten met de beste kerstperiode in 16 jaar tijd. Het non-stop muziekstation heeft een marktaandeel van 13,1 % behaald in de doelgroep 20-49 jaar in de meetperiode nov-dec ‘19 en is marktleider in de doelgroep Vrouw 20 - 49 jaar. 3,5 miljoen luisteraars stemden in deze periode af op Sky Radio, dat ieder jaar wordt omgedoopt tot 'The Christmas Station'. Hiermee is Sky Radio de meest beluisterde radiozender in nov-dec ’19 in de doelgroep 10+. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK. De speciale kerstprogrammering van Sky Radio met onder andere de Christmas Top 50 wordt door de kerndoelgroep (vrouwelijke luisteraars in de doelgroep 20-49 jaar) gewaardeerd met het rapportcijfer 8,0 (bron: RadioCall, Sky Radio december 2019).
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.
Sky Radio