Sky Radio heeft het eerste kwartaal van 2019 een gemiddeld marktaandeel van 10,7% behaald. Hiermee laat het non-stop muziekstation een stijging zien van 11% ten opzichte van vorig jaar. Toen was het gemiddelde marktaandeel in het eerste kwartaal 9,6%. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK.Ook in de kerndoelgroep Vrouw 20-49 jaar laat Sky Radio in het eerste kwartaal van het jaar een stijging zien van 6% ten opzichte van 2018. Vorig jaar was het gemiddelde marktaandeel in het eerste kwartaal 13,2% en dit jaar behaalde het non-stop muziekstation 14,0% marktaandeel.Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio: “Onze resultaten van het eerste kwartaal zijn goed. Met de Sky formule van non-stop populaire hits zonder extremen en daarnaast grote acties zoals 'Leef 1 jaar gratis' en 'Sky Superstar Cash' hebben we onze luisteraars een plezier gedaan, waardoor ons marktaandeel substantieel is gestegen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. En daar zijn we trots op.”Bron: NLO/GfK, ma-zo 06.00-24.00 uur, 20-49 jaar en Vrouw 20-49 jaar, Q1 2019 vs. Q1 2018