Heb je een vraag over de P!nk-actie? Check hieronder de veelgestelde vragen over de actie, de Sky-button en het registreren voor deelname.Wanneer wordt de P!nk-actie gespeeld?De actie wordt gespeeld van maandag 5 augustus tot en met donderdag 8 augustus van 6.00 tot 00.00 uur en op vrijdag 9 augustus van 6.00 tot 14.00 uur op Sky Radio in combinatie met de Sky-app.Hoe werkt de actie?Hoor je een hit van P!nk? Ga naar de Sky-app, maak een Sky-member profiel aan (of login met je reeds aangemaakte account) en druk op de Sky-button (tot 10 minuten na het horen van het nummer) om mee te doen.Hoe worden de winnaars bekendgemaakt?De volgende dag na elke actiedag zal er uit alle deelnemers die mee hebben gedaan 1 winnaar getrokken worden. De winnaar van de vrijdag + de hoofdprijswinnaar worden bekendgemaakt op vrijdag voor 17.00 uur. Ook de winnaar van de Facebook actie wordt bekendgemaakt, onder de post, op vrijdag voor 17.00 uur. Alle winnaars worden op skyradio.nl gepubliceerd.Ik zie geen Sky-button op mijn telefoon, wat moet ik doen?Meespelen met de Sky-button kan alleen met de nieuwste versie van de Sky-app! Zorg dus dat je de laatste update op je smartphone hebt geïnstalleerd.Hoe vaak kun je op de Sky-button drukken?Je kan per ronde één keer op de Sky-button drukken. Heb je gewonnen? Dan kun je niet nogmaals kans maken op de prijs. Wanneer kan ik op de Sky-button drukken?Je kunt de hele actieperiode op de Sky-button drukken, echter maak je alleen kans op de prijs vanaf het moment dat het nummer te horen is tot 10 minuten daarna.Waar vind ik de Sky-button in de Sky-app?Als je de Sky-app opent, zie je direct een afbeelding van de Sky-button. Klik hierop om op de actiepagina te komen en druk vervolgens op de echte Sky-button. Let wel op dat je een Sky-member profiel moet hebben (of ingelogd moet zijn met een reeds aangemaakt Sky-accont) om mee te kunnen spelen.Moet ik me registreren als ik mee wil doen?Je kunt alleen meedoen aan de actie via de Sky-app als je een Sky-member profiel aanmaakt (of al ingelogd bent met een reeds aangemaakt Sky-account). Om kans te maken op de prijs, moet je minimaal de volgende gegevens ingevuld hebben: e-mailadres, voor- en achternaam.Kost het geld om mee te spelen?Nee, meedoen met de actie is gratis. Je hebt alleen een smartphone nodig, de gratis Sky-app en een Sky-account.Hoe vaak kan ik meedoen?Je kunt 1 keer per speelronde meespelen. De volgende speelronde maak je wel weer opnieuw kans.Wat kan ik doen als de Sky-button in mijn Sky-app niet werkt?Als je problemen hebt met de Sky-app of de Sky-button, laat het ons weten via een privébericht via onze Sky Radio social kanalen (Facebook en Twitter). We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Stuur zoveel mogelijk informatie mee (dus: op welk device speel je mee? Met welke versie van de app speel je mee?) Kijk altijd eerst of er een nieuwe update beschikbaar is in de App Store of Google Play Store.Ik krijg de melding dat ik reeds een account heb, maar ik kan niet inloggen.Kijk of onderstaande oplossingen werken:Optie 1:Vraag een nieuw wachtwoord aanDe mail kan in de spambox terecht komen, afzender is Talpa Network (noreply@talpanetwork.com)Wachtwoord-pagina is Engelstalig en draait op https://socialize.eu1.gigya.com (Gigya is onze inlogprovider)Na instellen nieuw wachtwoord kan er ingelogd worden met e-mailadres en wachtwoord of opnieuw met Facebook waarbij het nieuwe wachtwoord gebruikt kan worden om de accounts te koppelen.Optie 2:Registreer met een ander e-mailadres.