Hieronder vind je de meest gestelde vragen over je Sky Radio account. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, dan kun je het formulier onderaan de pagina gebruiken om een vraag over je account te stellen.Waarom moet ik mijn accountregistratie bevestigen? We willen graag zeker weten dat het account dat je aanmaakt bij jou hoort. Daarom vragen we je om na het registreren je account te bevestigen door op een activatielink te klikken die we je sturen. Nadat je dat gedaan hebt kun je inloggen op de website of in de app. Let op: de link is 24 uur geldig en de e-mail kan mogelijk in je spam-folder terechtkomen. Ik had al een account. Moet ik dat ook bevestigen met een activatielink? Ja. Als je al een Sky Radio account had, dan krijg je de eerste keer bij het inloggen een melding dat je account nog niet bevestigd is. Dat doen we omdat we zeker willen weten dat jij inderdaad de gebruiker bent die bij het account hoort. Je kunt je account bevestigen door in het venster je e-mailadres in te vullen waarmee je in het verleden een account aangemaakt hebt. Vervolgens krijg je een e-mail met een activatielink, welke 24 uur geldig is. Nadat je je account eenmalig bevestigd hebt, kun je weer inloggen op de website en in de app. Ik heb na het registreren geen activatielink ontvangen. Wat nu? Het is goed mogelijk dat de e-mail met de link in je spam-folder terecht is gekomen. Als de e-mail ook daar niet in zit, dan kun je een nieuwe activatielink aanvragen via het inlogvenster op de website of in de app. Waarom heb ik eigenlijk een Sky Radio account nodig? Het is niet verplicht om een Sky Radio account te hebben, maar het kan wel héél handig en leuk zijn. Met je Sky Radio account kun je bijvoorbeeld meedoen aan winacties, stemmen voor de toplijsten die we uitzenden en berichten sturen aan de studio. Op welke websites en apps kan ik nog meer inloggen met mijn Sky Radio account? Sky Radio is onderdeel van Talpa Network. Talpa Network werkt met een uniform account voor al haar merken. Dat betekent dat je met jouw Sky Radio account ook kunt inloggen bij de andere merken. Je hoeft dus niet voor elk merk een ander account aan te maken. Mocht je meer informatie willen hebben over Talpa Network, klik dan hier. Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat nu? Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen als je deze kwijt bent. Je opent daarvoor het inlogvenster en klikt op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens krijg je een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Hoe kan ik mijn profielfoto aanpassen? Als je inlogt op de website, of in de app, dan kun je op je profiel klikken. Zodra je op je profiel klikt zie je profiel beheren. Via deze optie is het mogelijk een profielfoto toe te voegen of te wijzigen.Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen? Als jij jouw e-mailadres wilt aanpassen, dan kun je een verzoek indienen tot aanpassing van jouw e-mailadres. Dat kan via dit formulier. Hoe kan ik mijn gegevens inzien die ik heb ingevoerd bij het aanmaken van mijn account? Als je inlogt op de website, of in de app, dan kun je op je profiel klikken. Zodra je op je profiel klikt, zie je een venster met daarin de persoonsgegevens die je ingevuld hebt. Welke persoonsgegevens informatie wordt er opgeslagen als ik mij registreer? Als je een Sky Radio account aanmaakt vragen wij jouw e-mailadres, voornaam, achternaam, geboortedatum en geslacht. We gebruiken deze gegevens om onze dienst op jou af te stemmen, je gerichte communicatie te kunnen sturen, en om een leeftijdscheck te kunnen doen. Lees hierover meer in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring. Ik wil mijn Sky Radio account verwijderen, hoe doe ik dat? Als je geen gebruik meer wenst te maken van de voordelen die een Sky Radio account je biedt, dan kun je een verzoek indienen tot verwijdering van je account. Dat kan via dit formulier. Let op: het verwijderen van je Sky Radio account heeft tot gevolg dat je op geen van de producten van Talpa Network meer in kunt loggen. Ik kom er niet uit en heb een vraag. Geen probleem! Hieronder vind je een contactformulier waarin je je vraag kunt stellen. We doen ons best deze te beantwoorden.